vagyok

Vagyok.
Nagy leszek.
Kicsi is voltam.
Egyszer már voltam nagy,
Lehetek még egyszer kicsi, semmi
Sem akadályoz, nem tudja már senki
Ki vagyok az életben. Ismernek engem, bár
Magam sem értem, hogyan értik jobban
Mit ér az életem. Bennem
Vagy Krisztusom. Ármányos csábító
felem jelen, felem 
Ellenem, középen
Állok.

Figyelek.
Látok, nézek
Fogom a kezed
Nem harcolok soha Veled.
Kívánom, jó legyen az életed.
Lépek egyet Neked megyek, hátra egyet,
Mindig benned. Távolságot úgy lelek, ha érted
Elmegyek. Ott érzem a lélekzeted, meleged.
Értem érzed? Érted érzem. Érted?
Igazán értem érzed? Igazán.
Tudom. Jó vagy
Nekem. Értelek.
Megismerek.

Újra
Vissza nézek;
Tényleg lépek egyet,
Vissza még, egyet még.
Magam: én, teszem, én vagyok.
Keresem benne az életem, benne mindig
Sajátos igazam lelem. Még egy tény, fény!
Már megint én, fura egy lény.
Mögém nézek, hátra, még hátra
Se lépcső, se Tátra.
Lassan lelem. Szembe
Énemet mérlegelem
Súlyra.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések