A munka nemesít...kamaszra fel

Szeretem az életet, de az élet engem nem szeret
Szeretem az embereket, így hát mindent megengedek
tegyenek velem, amit lehetetlen, de elhiheted
remek erőpróba lehet ez Neked.

Tehetetlen mégsem leszek, de veled többé nem eszek.
Mosolyod a lábamról le nem vehet, mégis
A tiéd leszek, mert engem még nem szeretsz.

Akár el is mehetsz, jobb lesz, azt is megmondjuk.
Mondjuk mit tehetsz, elismerésünk viheted
Beláthatod mily nehéz  a terhed, könnyű
Marad a lelked, megismerheted, hogy vétkeztünk.

Majd, ha kéred a segítségünk, számlád benyújtod nékünk.
Miért nem fizettünk, amikor enni adtunk?
Eldobható tányér helyett, egy tányért összepiszkoltunk.

A futárral inkább összebarátkoztunk, kapálás nélkül a fagyasztóba nyúltunk,
Száraz zacskókból a gyomrodat töltöd, nedvesekből a hátsódat törlöd.
Mér nincsen zoknim, kimostad Anyám?!
Ott lóg a kötélen, néha kitakaríthatnád a szobád!

Vedd észre magad ez már a 21.század, facebookon több mint 600-an várnak!
Merül az aksim nincs időm, hagyjál, a saját dolgoddal foglalkozz,
mit főztél máma, egész nap éheztem szar volt a menza.
Holnapra kéne egy gatya...
Kérlek kivasalnád anya?!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések